ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Εύβοια Δέκα τέσσερα και πλέον χρόνια στάχτες από πυρκαγιές

 

Εκτός μάλιστα από το 2007 ιδιαίτερα καταστροφικές ήταν οι χρονιές του 2009 όπου είχαν καεί περίπου 19.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, του 2012 όπου είχαν καεί περίπου 21.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, καθώς και του 2016 όπου είχαν καεί συνολικά 35.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων.
Εκτός μάλιστα από το 2007 ιδιαίτερα καταστροφικές ήταν οι χρονιές του 2009 όπου είχαν καεί περίπου 19.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, του 2012 όπου είχαν καεί περίπου 21.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, καθώς και του 2016 όπου είχαν καεί συνολικά 35.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων. σύμφωνα με τα επίσημα ετήσια στοιχεία που είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, από το καλοκαίρι του 2008 έως το καλοκαίρι του 2017 στο νησί της Εύβοιας εκδηλώθηκαν 2.526 περιστατικά πυρκαγιών σε αγροτοδασικές περιοχές, που κατέκαψαν 188.848 στρέμματα. Από αυτά τα 92.000 ήταν δάσος και δασικές εκτάσεις

Εύβοια Δέκα τέσσερα και πλέον χρόνια στάχτες

Σχεδόν 92.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων έχουν μετατραπεί σε στάχτη στο νησί της Εύβοιας την τελευταία δεκαετία, ενώ τα νούμερα ξεφεύγουν ακόμη περισσότερο αν προσθέσει κανείς τα 68.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων που κάηκαν στις φονικές πυρκαγιές του 2007

ΑΠΟ efsyn 

Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν ουσιαστικά μάθει να συνυπάρχουν με τις φλόγες καθώς σύμφωνα με τα επίσημα ετήσια στοιχεία που είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, από το καλοκαίρι του 2008 έως το καλοκαίρι του 2017 στο νησί της Εύβοιας εκδηλώθηκαν 2.526 περιστατικά πυρκαγιών σε αγροτοδασικές περιοχές, που κατέκαψαν 188.848 στρέμματα. Από αυτά τα 92.000 ήταν δάσος και δασικές εκτάσεις, ενώ τα υπόλοιπα ήταν γεωργικές καλλιέργειες, καλαμιές κ.ά.

Η καταστροφή ήταν ακόμη μεγαλύτερη στις φονικές πυρκαγιές του 2007, όταν εκείνη τη χρονιά στην Εύβοια εκδηλώθηκαν συνολικά 324 περιστατικά που μετέτρεψαν σε στάχτη 253.000 στρέμματα, από τα οποία τα 68.000 ήταν δάση και δασικές εκτάσεις και τα 184.000 γεωργικές καλλιέργειες.

Τα περιστατικά αυτά αφορούν ολόκληρη την Εύβοια, όπου τα τελευταία 11 χρόνια βλέπουμε ότι περίπου το 12% της συνολικής έκτασης των 3.670 km² του νησιού παραδόθηκε στις φλόγες.

Εκτός μάλιστα από το 2007 ιδιαίτερα καταστροφικές ήταν οι χρονιές του 2009 όπου είχαν καεί περίπου 19.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, του 2012 όπου είχαν καεί περίπου 21.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, καθώς και του 2016 όπου είχαν καεί συνολικά 35.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων.

Φόβοι για εμπρησμούς

Εκτός μάλιστα από το 2007 ιδιαίτερα καταστροφικές ήταν οι χρονιές του 2009 όπου είχαν καεί περίπου 19.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, του 2012 όπου είχαν καεί περίπου 21.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, καθώς και του 2016 όπου είχαν καεί συνολικά 35.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων.
Εκτός μάλιστα από το 2007 ιδιαίτερα καταστροφικές ήταν οι χρονιές του 2009 όπου είχαν καεί περίπου 19.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, του 2012 όπου είχαν καεί περίπου 21.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, καθώς και του 2016 όπου είχαν καεί συνολικά 35.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων. σύμφωνα με τα επίσημα ετήσια στοιχεία που είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, από το καλοκαίρι του 2008 έως το καλοκαίρι του 2017 στο νησί της Εύβοιας εκδηλώθηκαν 2.526 περιστατικά πυρκαγιών σε αγροτοδασικές περιοχές, που κατέκαψαν 188.848 στρέμματα. Από αυτά τα 92.000 ήταν δάσος και δασικές εκτάσεις

Συνηθισμένοι από πυρκαγιές είναι και οι κάτοικοι της περιοχής των Μεσσαπίων, όπου κοντά στο χωριό Κοντοδεσπότι ξεκίνησε το μεσημέρι της Κυριακής η πυρκαγιά που προκάλεσε την εκκένωση δύο οικισμών και την έντονη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής και των υπηρεσιών της Πολιτικής Προστασίας.

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι η εκδήλωση πυρκαγιάς γύρω από το χωριό Κοντοδεσπότι την τελευταία δεκαετία είναι συνηθισμένο φαινόμενο.

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 19ης Αυγούστου του 2017, οι κάτοικοι του χωριού με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κατάφεραν την τελευταία στιγμή να προλάβουν τη φωτιά που εκδηλώθηκε λίγα μέτρα από τα σπίτια. Σε ρεπορτάζ μάλιστα του τηλεοπτικού σταθμού Star Λαμίας την επόμενη μέρα, οι κάτοικοι του χωριού μιλούσαν ξεκάθαρα για προσπάθεια εμπρησμού.

Αντίστοιχα περιστατικά κοντά στο Κοντοδεσπότι εκδηλώνονται σχεδόν κάθε χρόνο.

Ιδια είναι η κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή των Ψαχνών, ενώ σε φωτιά που είχε εκδηλωθεί τον Ιούλιο του 2015 είχε εκκενωθεί το γειτονικό χωριό της Μακρυκάπας.

Την καταστροφική μανία της φωτιάς έχει γευτεί ολόκληρη η Εύβοια καθώς χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις της φωτιάς στη Λίμνη το 2016 όπου κάηκαν χιλιάδες στρέμματα δάσους, στη νότια πλευρά του νησιού και την Κάρυστο και στη βόρεια πλευρά.

Επιβαρυμένο περιβάλλον

Η οικολογική και περιβαλλοντική καταστροφή που προκαλούν οι πυρκαγιές στο οικοσύστημα της Εύβοιας έρχονται να προστεθούν στο ήδη επιβαρυμένο περιβάλλον του νησιού εξαιτίας της εκτεταμένης και εντατικής παραγωγικής δραστηριότητας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Εύβοια παρουσιάζουν έντονη ανάπτυξη και οι τρεις παραγωγικοί τομείς.

Λόγω της βλάστησης και του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής ενδείκνυται ιδιαίτερα η ανάπτυξη της κτηνοτροφίας και της γεωργίας, ενώ μάλιστα στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας και των Ψαχνών συγκεντρώνεται ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός πτηνοτροφείων που τροφοδοτούν κυρίως την αγορά των Αθηνών.

Παράλληλα, σε αρκετές περιοχές της Εύβοιας, όπως δίπλα στους οικισμούς Κοντοδεσπότι και Σταυρό που εκκενώθηκαν λόγω της πυρκαγιάς το μεσημέρι της Κυριακής, υπάρχουν μεταλλεία εξόρυξης ορυκτών.

Στη συγκεκριμένη περιοχή μάλιστα δραστηριοποιείται η ΛΑΡΚΟ, ενώ αιτήματα αδειοδότησης για ερευνητικές γεωτρήσεις έχουν καταθέσει τα προηγούμενα χρόνια και άλλες εταιρείες.

Επίσης, όπως σε ολόκληρη την Εύβοια έτσι και στην περιοχή των Ψαχνών έχουν αναπτυχθεί αρκετές τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς το νησί συγκεντρώνει το ενδιαφέρον επισκεπτών τόσο από τη γειτονική Αττική και την υπόλοιπη Στερεά Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Αν σ’ αυτή την κατάσταση προσθέσει κανείς την ανεξέλεγκτη εγκατάσταση ανεμογεννητριών κυρίως στη νότια πλευρά του νησιού, αντιλαμβάνεται ότι η Εύβοια αποτελεί πεδίο έντονης επιχειρηματικής δραστηριότητας αλλά και έντονου επενδυτικού ενδιαφέροντος, κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την προστασία και τις αντοχές του φυσικού περιβάλλοντος.
ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Η GOOGLE “ΣΒΗΝΕΙ” ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ΤΗΣ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙEΣ ΑΠΟ ΤΑ e.HOAXES Εκτός μάλιστα από το 2007 ιδιαίτερα καταστροφικές ήταν οι χρονιές του 2009 όπου είχαν καεί περίπου 19.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, του 2012 όπου είχαν καεί περίπου 21.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων, καθώς και του 2016 όπου είχαν καεί συνολικά 35.000 στρέμματα δάσους και δασικών εκτάσεων. σύμφωνα με τα επίσημα ετήσια στοιχεία που είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, από το καλοκαίρι του 2008 έως το καλοκαίρι του 2017 στο νησί της Εύβοιας εκδηλώθηκαν 2.526 περιστατικά πυρκαγιών σε αγροτοδασικές περιοχές, που κατέκαψαν 188.848 στρέμματα. Από αυτά τα 92.000 ήταν δάσος και δασικές εκτάσεις

ΠΗΓΗ: efsyn.gr Γιώργος Δελιχάς

    

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

 

Post a Comment

0 Comments